Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο, Ιανουαρίου 15, 2011

BERETTA 686 SILVER PIGEON S MOBILCHOKE


Βάση ατσάλινη με μηχανισμό κλειδόματος δίδυμων πείρων εισδοχής

Πλούσια σκαλίσματα από σπείρες και άνθη, σατέν φινίρισμα NIKEL εξαιρετικά ανθεκτικό στη σκουριά και τη διάβρωση.
Κοντάκι και πάπια από καρυδιά με έντονα νερά και αντιολισθητική χάραξη. Η πάπια είναι τύπου SCHNABEL

Κάνες ψυχρής σφυρηλάτησης και μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα και μήκη σε 67 και 71cm. Διατίθεται και με θαλάμες Magnum (76mm)  Αεριζόμενη ρήγα τύπου FIELD πάχους 6mm.
Πιέσεις 1370 bar
Χώρα κατασκευής Ιταλία
Εγγύηση 3 χρόνια
Τιμή: 2.170,00€
 Γιάννης Μεννής

2 σχόλια:

  1. τα beretta αν και ωραία όπλα βγάζουν πολύ εύκολα σκουριές, δυστυχώς τα τελευταία χρόνια τα μέταλλα των κανών τους είναι δεύτερης ποιότητας και αυτό από εμένα που είμαι κάτοχος τέτοιου δίκαννου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ φίλε (άγνωστε), τυχαίνει και εγώ να έχω Beretta όχι ένα αλλά 3 (Silver Pigeon 687 S, Silver Pigeon 687 V και 682 sporting). Δεν θα μιλήσω για τα δύο τελευταία που είναι σχετικά καινούργια αλλά το μοντέλο S το έχω από το 1995. Έχει βραχεί πάρα πολλές φορές, έχει δεχτεί πρωινή υγρασία στα καρτέρια αμέτρητες φορές και δεν μου έχει παρουσιάσει ποτέ την παραμικρή οξείδωση.
    Για να έχουμε τα όπλα μας σε άριστη κατάσταση πρέπει πάντα να τηρούμε τον βασικό κανόνα. Καλό καθάρισμα μετά από κάθε κυνήγι, ποτέ μέσα στη θήκη αν το όπλο έχει βραχεί ή υπάρχει υποψία ότι έχει εκτεθεί στην πρωινή υγρασία.
    Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου
    Γιάννης Μεννής

    ΑπάντησηΔιαγραφή